Indmeldelse - ungdom

Startdato: august 2018
Slutdato: 31. maj 2019
Medlemskab
Prisen dækker én ugentlig træning resten af sæsonen (slutter ultimo maj måned). Ud af de 1.150 kr. er 1.050 kr. kontingent og 100 kr. er indmeldelsesgebyr.
6-17 år
Oplysninger ifm. indmeldelsen
I notefeltet kan følgende angives (hvis aftalt med kontaktpersonen):

- Spillested
- Træningsdag(e)
- Kammerater/bekendte
Betalingsservice
Vi opfordrer til at der tilmeldes til betalingsservice ifm. indmeldelsen. Hvis tilmelding til betalingsservice ikke foretages, bliver der pålagt administrationsgebyr på 50 kr. på næste opkrævning.

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort & MobilePay , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- CVR-nr.: 35154132
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter. Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Herregårdsvej 48, 4000 Roskilde, mail: info@badminton-roskilde.dk